luni, 13 decembrie 2010

Buna!

Buna, ma bucur sa va vorbesc din nou. Defapt ma bucur ca mai pot sa va vorbesc dupa ce weekend am avut...pfew. Anyway. Totul a inceput vineri dimineata la ora 5 cand m'am trezit si am plecat spre Cluj (la 6 bineinteles ca asa e de obicei), pentru a participa la traditionala "taiere a porcului" la bunici la tara. Fiind cu toate rudele si cu verisorii pe acolo ma gandesc ca va puteti imagina ce "petrecere" s'a "incins". Pana la 3 nu ne'am lasat dusi de acolo. Sambata..trezirea rapid si fuga la Cluj, apoi la shopping (ca de') si din nou seara abia pe la 1 m'am culcat din nou. Duminica, trezirea rapid (again) si "Timisoara, here I come!". Asa ca am avut un weeked super-mega-extra-hiper plin si obositor, dar adevarul e ca m'am si distrat bine.
Deci, asta este motivul pt care nu mi'am respectat programul postarilor. Si stiu ca tot timpul postez in ultimele 2-3 ore ale zilei, dar chiar nu am timp. Voi incerca sa postez mai pe la mijlocul zilei ca sa aveti timp sa vedeti poza din ziua respectiva. Imi cer scuze pentru acest "error" :)). Sper ca va plac pozele si blogul, in general. Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu